Nya Bergérus-bloggen 3.0

Varmt välkommen till min blogg! Jag heter Anders ”Abbe” Bergérus och är Socialdemokratiskt 1:e ombudsman i Värmland. För mig handlar politik främst om samhällsförändring. Jag ska så konstruktivt och drivande som möjligt försöka, att med egna ord beskriva viktiga händelser, uttrycka åsikter och skapa debatt.

2006-05-28

42 årig politikernörd gjorde Ungt Val test:-)

Jag har gjort testet i Ungt val på Aftonbladet.se. Nu kan vän av ordning hävda att jag inte utgör målgrupp för testet. Det är helt korrekt. Någon annan säga att test av detta slag är alltför trubbiga. Jag har samma uppfattning där oxå. Men, det är kul tidsfördriv för politikernördar. Och denna verkar stämma ganska bra, för en gång skull.
Om det var så att partiet till 100 % hade samma uppfattning som mig, skulle jag lämna partiet, för då är uppdraget nämligen slutfört. Men så är det inte. Ännu.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida