Nya Bergérus-bloggen 3.0

Varmt välkommen till min blogg! Jag heter Anders ”Abbe” Bergérus och är Socialdemokratiskt 1:e ombudsman i Värmland. För mig handlar politik främst om samhällsförändring. Jag ska så konstruktivt och drivande som möjligt försöka, att med egna ord beskriva viktiga händelser, uttrycka åsikter och skapa debatt.

2005-03-31

Bert blev bortstött

Bert Karlssons tid som Folkpartist blev kort. Medlemsansökan blev motad redan i dörren.

För DN beskriver Bert Karlsson det bemötande som han fått från Johan Jakobsson, partisekreterare hos (fp), på följande sätt:
- Jag blir så djävla trött på dem, de är så oförskämda. Vem som helst få ju inte bli medlem där tydligen.

1 kommentarer:

Klockan 3:30 em , Blogger Magnus sa...

Nåja, Bert blev utstött, men var inte hela grejjen egentligen ett oerhört billigt poängknipande från alla medverkandes sida?

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida