Nya Bergérus-bloggen 3.0

Varmt välkommen till min blogg! Jag heter Anders ”Abbe” Bergérus och är Socialdemokratiskt 1:e ombudsman i Värmland. För mig handlar politik främst om samhällsförändring. Jag ska så konstruktivt och drivande som möjligt försöka, att med egna ord beskriva viktiga händelser, uttrycka åsikter och skapa debatt.

2005-04-15

Cirkus Bombi Bitt

Tyresö Teaterförening kommer med start den 11 juni att spela "Cirkus Bombi Bitt" - som är en fri bearbetning av Fritiof Nilsson Piratens "Bombi Bitt och Jag".
Hela spelprogrammet kan erhållas genom att klicka på rubriken ovan.


Det blir en föreställning för hela familjen som kommer framföras i cirkustältet vid Äppellunden invid vandrarhemmet Lilla Tyresö, kika gärna in på dess hemsida: http://www.lillatyreso.se

Tyresö teaterförening är att beundra. De skapar kultur i Tyresö och ofta om eller med anknytning till Tyresö. Och de är proffsiga.

1 kommentarer:

Klockan 6:21 fm , Blogger paradox55 sa...

Trevligt att ha ett engegerat kulturliv så nära...

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida