Nya Bergérus-bloggen 3.0

Varmt välkommen till min blogg! Jag heter Anders ”Abbe” Bergérus och är Socialdemokratiskt 1:e ombudsman i Värmland. För mig handlar politik främst om samhällsförändring. Jag ska så konstruktivt och drivande som möjligt försöka, att med egna ord beskriva viktiga händelser, uttrycka åsikter och skapa debatt.

2005-05-28

Torgmöte

Idag lördag har Jag, Marita, Seija, Wanja, Barbro och Margareta haft torgmöte i Tyresö centrum, mitt emot Konsum. Partiet har som ambition att genomföra två timmars torgmöte varje lördag, med undantag för sommarmånaderna, påsk och liknande. Det är inte så jättemånga kommer fram och pratar, men ibland så kommer någon med ett problem eller förslag och säger att "jag vet att ni brukar stå här, så därför åkte jag ned till centrum". Det är en bekräftelse av hur viktigt det är att vara uthållig i verksamheten.

Detta var vårens sista torgmöte. Efter sommaren är vi tillbaka med lördagsaktiviteter i centrum, mellan kl 11.00-13.00.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida