Nya Bergérus-bloggen 3.0

Varmt välkommen till min blogg! Jag heter Anders ”Abbe” Bergérus och är Socialdemokratiskt 1:e ombudsman i Värmland. För mig handlar politik främst om samhällsförändring. Jag ska så konstruktivt och drivande som möjligt försöka, att med egna ord beskriva viktiga händelser, uttrycka åsikter och skapa debatt.

2006-02-23

Hurra! Hurra! Denna Blogg fyller 1 år

I dag är det 1 år sedan Tyresös första poltiska blogg såg dagens ljus. Jag kan blicka tillbaka på ett år där prick 200 inlägg gjorts före detta. Det här är nummer 201. Så här löd det första inlägget.

3 kommentarer:

Klockan 11:09 em , Blogger Patric Rylander sa...

Grattis på ettårsdagen! Kul att du tog steget ut i bloggosfären och gjorde mig uppmärksam på det här sättet att kommunicera.

När tror du Berit Assarsson eller Mats Fält börjar blogga? Eller Mikael Gustafsson (v) eller någon av folkpartisterna?

Vänligen!

Patric (kd)

 
Klockan 9:53 em , Blogger Nya Bergérusbloggen 3.0 sa...

Jag tror inte att de förstår värdet av nätet som plats för debatt och diskussion. Om jag ska gissa, så tror jag inte det sitter i verklig ålder utan i mental ålder.
Och då gissar jag att Inger Gemicioglu (v) är närmast bloffsfären av de andra partierna. I mitt parti i Tyresö är det två med politiska uppdrag, så vitt jag vet som bloggar. Det är jag och Johanni Kulo: http://kulo2005.blogspot.com/

 
Klockan 6:54 fm , Anonymous Anonym sa...

Anders: Grattis och kul att du fortfarande håller på. Det är alltid kul att dimpa ner och se vad du har haft för dig.

Nu har jag haft det litet stressigt en period dock.

Fortsätt att rapportera om ditt arbete och om politik nära och globalt...

Just ja numer Bloggar jag också för min skola. www.mkfc.se/blogg/

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida