Nya Bergérus-bloggen 3.0

Varmt välkommen till min blogg! Jag heter Anders ”Abbe” Bergérus och är Socialdemokratiskt 1:e ombudsman i Värmland. För mig handlar politik främst om samhällsförändring. Jag ska så konstruktivt och drivande som möjligt försöka, att med egna ord beskriva viktiga händelser, uttrycka åsikter och skapa debatt.

2006-02-14

Jättefräsch hemsida från Sossarna

Socialdemokraterna nationellt har gjort en rejäl och välbehövlig uppfräschning av sin hemsida. Både layout, innehåll och funktionsverktyg är avsevärt mycket bättre. Nu känns det mycket roligare att knalla in där. Och inte minst går det att länka till enskilda artiklar på sidan. Det underlättar bloggandet. Bara en sån sak är guld värt. Mitt betyg blir AAAAA av fem möjliga.

2 kommentarer:

Klockan 11:38 em , Anonymous Anonym sa...

TACK! Jag, Mia och Boel tar ditt fina beröm till hjärtat...
Cissi

 
Klockan 2:27 em , Blogger Nya Bergérusbloggen 3.0 sa...

Tack själva!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida