Nya Bergérus-bloggen 3.0

Varmt välkommen till min blogg! Jag heter Anders ”Abbe” Bergérus och är Socialdemokratiskt 1:e ombudsman i Värmland. För mig handlar politik främst om samhällsförändring. Jag ska så konstruktivt och drivande som möjligt försöka, att med egna ord beskriva viktiga händelser, uttrycka åsikter och skapa debatt.

2006-03-02

Klockren kommentar från Magnus Ljungkvist

Jag brukar säga att jag har slutat att bli förvånad. Det är nog inte sant. För det det blev jag i morse. DN:s politikredaktion framstår helt enkelt bara som okunniga och korkade. Man blir alldeles matt!

Magnus Ljungkvist blogginlägg om DNs granskning av (s) strategin, måste vara veckans mest klockrena kommentar alla kategorier.

Den sista strofen är i sig, så klargörande att jag inte kan undanhålla er detta citat från Magnus. Här kommer det:

"Själv kan jag bara säga att jag är mycket glad över att
det finns en strategi. Det har inte märkts på ett tag."

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida