Nya Bergérus-bloggen 3.0

Varmt välkommen till min blogg! Jag heter Anders ”Abbe” Bergérus och är Socialdemokratiskt 1:e ombudsman i Värmland. För mig handlar politik främst om samhällsförändring. Jag ska så konstruktivt och drivande som möjligt försöka, att med egna ord beskriva viktiga händelser, uttrycka åsikter och skapa debatt.

2006-06-30

Almedalsbloggen

Veckans bloggtips: Då och då, dock långt ifrån varje vecka, brukar jag med illgröna bokstäver påannonsera en blogg som jag särskilt vill rekommendera mina läsare. Denna gång är det Almedalsbloggen, som förmodligen kommer att bräda de flesta traditionella medier i fråga om initierad bevakning och rapportering från Almedalen.

Det som inte står på Almedalsbloggen om Almedalsveckan är förmodligen inte värt att veta.

Denna blogg drivs av Magnus Ljungqvist och Jonas Morian tillsammans. Två män som annars bloggar bra, var för sig.

1 kommentarer:

Klockan 10:43 em , Anonymous Anonym sa...

Vi bockar och bugar och ska försöka motsvara förväntningarna så gott vi kan.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida