Nya Bergérus-bloggen 3.0

Varmt välkommen till min blogg! Jag heter Anders ”Abbe” Bergérus och är Socialdemokratiskt 1:e ombudsman i Värmland. För mig handlar politik främst om samhällsförändring. Jag ska så konstruktivt och drivande som möjligt försöka, att med egna ord beskriva viktiga händelser, uttrycka åsikter och skapa debatt.

2006-08-17

Eget skryt...

...Nåja, det är inte så förtvivlat ofta det händer. Nästan första gången faktiskt.
Det var samling vid Alby friluftsgård för yngsta sonens klass med föräldrafika och brännboll. Barnen spelade mot föräldrarna. Två pass i utelaget och två i innelaget.
Jag slog fyra gånger och sprang fyra frivarv. Sonen stolt och jag själv var också ganska nöjd eftersom jag aldrig lyckades med detta, när jag själv gick i skolan... Sånt är livet:-)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida