Nya Bergérus-bloggen 3.0

Varmt välkommen till min blogg! Jag heter Anders ”Abbe” Bergérus och är Socialdemokratiskt 1:e ombudsman i Värmland. För mig handlar politik främst om samhällsförändring. Jag ska så konstruktivt och drivande som möjligt försöka, att med egna ord beskriva viktiga händelser, uttrycka åsikter och skapa debatt.

2007-05-20

Har inte bloggat på ett tag. Och det finns skäl. Som är dåliga...

Jag har som sagt inte bloggat på ett tag. Nytt jobb i nytt län. Visst. Inför denna förändring av livet så tänkte jag minsann uppdatera och göra om layoten en smula. Grönt é skönt. Lite ny presentationstext. Jag valde en ny layout ur blogspots lista, för jag är för korkad för att göra en egen. Det gick kanon, bortsett från att hela länklista var sopsäck borta.
Då vissnande min lust och jag blev som osams med bloggen. Nu har det gått över, men jag orkar ännu inte lägga in en massa länkar ånyo. Men det kommer en vacker dag

1 kommentarer:

Klockan 4:20 em , Anonymous Anonym sa...

Anders: Allvarligt. Du borde skaffa en mer bestäende lösning. Skaffa en egen domän och webbhotell. Där kan du sätta upp en wordpressblogg.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida