Nya Bergérus-bloggen 3.0

Varmt välkommen till min blogg! Jag heter Anders ”Abbe” Bergérus och är Socialdemokratiskt 1:e ombudsman i Värmland. För mig handlar politik främst om samhällsförändring. Jag ska så konstruktivt och drivande som möjligt försöka, att med egna ord beskriva viktiga händelser, uttrycka åsikter och skapa debatt.

2007-03-08

Mona på besök i Värmland

Härom veckan var jag på besök i Karlstad, för att ta emot Mona Sahlin under hennes turné i de Svenska partidistrikten, som denna dag bestod av först Värmland och sedan Dalarna.





Mona var som vanligt lysande i sitt sätt att beskriva partiets utmaningar och balanserade skickligt ideologi med verklighetssyn.

3 kommentarer:

Klockan 11:08 em , Blogger Eva sa...

Tja polarn´. Fortsätt blogga, lämna en adress efter dig och hälsa din trevliga hustru.
Samt lycka till i mina föräldrars hembygder...

Kram
Eva

 
Klockan 11:16 fm , Blogger Nya Bergérusbloggen 3.0 sa...

Självklart, det är bara att komma förbi. Kaffepannan står alltid på, för så är det i Löfbergs-lila landet:-)

 
Klockan 9:53 fm , Anonymous Anonym sa...

Blir lika glad varenda gång jag ser Mona i bild och se här, ytterligare en trevlig person i bild :-)

Detta kommer bli SÅ bra

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida