Nya Bergérus-bloggen 3.0

Varmt välkommen till min blogg! Jag heter Anders ”Abbe” Bergérus och är Socialdemokratiskt 1:e ombudsman i Värmland. För mig handlar politik främst om samhällsförändring. Jag ska så konstruktivt och drivande som möjligt försöka, att med egna ord beskriva viktiga händelser, uttrycka åsikter och skapa debatt.

2007-02-18

Generöst Ozzy

Via Aftonbladet läser jag att Ozzy Osbornes nästa turné innebär gratis inträde. Ozzy gillar inte de höga biljettpriserna, därför blir Ozzfest 2007 en "FreeFest".
Den gamle Black Sabbath sångaren kommer bara att turnera i USA, så för oss svenskar som vill se Ozzy live så tillkommer flygbiljetter och hotellrum. Och så kul är det inte att gå på konsert, när man är fet, flintis och fyrtiotre för att travestera Täppas från radion:-)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida