Nya Bergérus-bloggen 3.0

Varmt välkommen till min blogg! Jag heter Anders ”Abbe” Bergérus och är Socialdemokratiskt 1:e ombudsman i Värmland. För mig handlar politik främst om samhällsförändring. Jag ska så konstruktivt och drivande som möjligt försöka, att med egna ord beskriva viktiga händelser, uttrycka åsikter och skapa debatt.

2007-02-22

Sveriges coolaste artist bloggar

Sveriges i särklass coolaste artist bloggar på Expressen inför "Melodifestivalen" . Jag är måttligt förtjust i den tillställningen. För det mesta har musiken en karaktär av vattenskadad lättmjölk. Men på lördag, då är Caroline med. Caroline af Ugglas som i allafall har gjort den bästa svenska plattan på mycket länge. Dessutom är en annan uggla med, nämligen Magnus Uggla, som även han har en blogg.

Jag har bloggat om Caroline af Ugglas vid ett tidigare tillfälle, efter att hon varit med i "Så ska det låta" - ett program som är lite ballare än "Melodifestivalen", även om det inte är någon knivskarp genre.

2 kommentarer:

Klockan 10:01 fm , Blogger Johanna Graf sa...

Jag får också ståpäls av Caroline af Ugglas. Bröt t o m mot en av mina heligaste principer och RINGDE OCH RÖSTADE när hon uppträådde i melodifestivalen! Men inte fan gick hon hem i mellanmjölkens land. Sillmjölkar!

 
Klockan 12:53 fm , Blogger kockajäveln sa...

haha, det va en snygg tatoering!:)Snygg blogg du har!!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida