Nya Bergérus-bloggen 3.0

Varmt välkommen till min blogg! Jag heter Anders ”Abbe” Bergérus och är Socialdemokratiskt 1:e ombudsman i Värmland. För mig handlar politik främst om samhällsförändring. Jag ska så konstruktivt och drivande som möjligt försöka, att med egna ord beskriva viktiga händelser, uttrycka åsikter och skapa debatt.

2005-06-29

Intressant om USA

Veckans bloggtips: Då och då kommer jag med illgröna bokstäver påannonsera en blogg som jag särskilt vill rekommendera mina läsare. Denna gång är det Eric Sundström tidigare ordförande för (s)-studenterna och alldeles nyanställd redaktör på AiP .

Eric Sundström skriver intressant om både nationell och internationell politik. Det som jag tycker är unikt är dels att Eric är så påläst om Amerikansk politik och dels att han många gånger ger andra vinklar än den normerande bilden.

Jag ser fram emot många och intressanta betraktelser om politiken i Sverige, Europa och Usa - både på bloggen och i AiP.

1 kommentarer:

Klockan 2:28 em , Blogger paradox55 sa...

Skickar haelsningar fraan Malta. Aer haer paa smekmaanad. Skoent att vara haer i vaermen.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida