Nya Bergérus-bloggen 3.0

Varmt välkommen till min blogg! Jag heter Anders ”Abbe” Bergérus och är Socialdemokratiskt 1:e ombudsman i Värmland. För mig handlar politik främst om samhällsförändring. Jag ska så konstruktivt och drivande som möjligt försöka, att med egna ord beskriva viktiga händelser, uttrycka åsikter och skapa debatt.

2005-08-15

Avslöjande, elak och en smula sarkastisk

Veckans bloggtips: Då och då påannonserar jag med illgröna bokstäver en blogg som jag särskilt vill rekommendera mina läsare. Denna gång är det Tyckfrihet som jag vill uppmärksamma.

Kvartetten som skriver har pseudonymerna: Otto Praline, Mike Windgren, Kjell Bertuna och Paddy Järv. Och de skriver avslöjande, initierat, elakt och en smula sarkastiskt om politik i allmänhet och borgerlig politik i synnerhet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida