Nya Bergérus-bloggen 3.0

Varmt välkommen till min blogg! Jag heter Anders ”Abbe” Bergérus och är Socialdemokratiskt 1:e ombudsman i Värmland. För mig handlar politik främst om samhällsförändring. Jag ska så konstruktivt och drivande som möjligt försöka, att med egna ord beskriva viktiga händelser, uttrycka åsikter och skapa debatt.

2005-12-13

Veckans bloggtips: The Cheese Diaries

Veckans bloggtips: Då och då påannonserar jag med illgröna bokstäver en blogg som jag särskilt vill rekommendera mina läsare. Nu var det ganska länge sedan jag hade ett tips, men så här inför julen så står mat och dryck högt på min lista över viktiga saker. Långt före städning och ännu längre före julklappar.

Denna gång så går tipset i ostens tecken, det är en engelskspråkig blogg - The Cheese Diaries -som bara handlar om ost. Läs, njut och praktisera! Men räkna inte med någon viktminskning:-)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida