Nya Bergérus-bloggen 3.0

Varmt välkommen till min blogg! Jag heter Anders ”Abbe” Bergérus och är Socialdemokratiskt 1:e ombudsman i Värmland. För mig handlar politik främst om samhällsförändring. Jag ska så konstruktivt och drivande som möjligt försöka, att med egna ord beskriva viktiga händelser, uttrycka åsikter och skapa debatt.

2005-12-01

Länder jag besökt

En möjligen lite fånig lek, men alldeles oemotståndelig. Jag kunde på inga vilkors vis avstå.

Resultatet blev denna karta och följande fakta: - visited 16 countries (7%).

Testa du med!

1 kommentarer:

Klockan 6:00 em , Anonymous Anonym sa...

Stödjer ABF och Folkbildningsrådet den extremistiska wahabismen med skattepengar? Wahabismen är ju den extremistiska rörelse som den 18-årige svensken som nu sitter häktad i Bosnien för terrorismförberedelser, bekänner sig till. Läs mer i länkarna nedan:

www.newsdesk.se/view_pressrelease.php?id=70006

www.riksdagen.se/webbnav/index.aspx?sq=1&nid=63&rm=2005%2F06&nr=142

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida