Nya Bergérus-bloggen 3.0

Varmt välkommen till min blogg! Jag heter Anders ”Abbe” Bergérus och är Socialdemokratiskt 1:e ombudsman i Värmland. För mig handlar politik främst om samhällsförändring. Jag ska så konstruktivt och drivande som möjligt försöka, att med egna ord beskriva viktiga händelser, uttrycka åsikter och skapa debatt.

2006-09-03

Borgerlig politikerträff inställd imorgon

De borgerliga partierna som har majoritet i Tyresö kommun och som låter kommunen organisera sina medborgarkontakter har nu ställt in sin mottagning på biblioteket imorgon. Måhända bedömer de intresset för sin politik som ringa i dessa dagar, vad vet jag:-)

Beskedet är förstanyhet på Tyresö kommuns hemsida sedan i fredags. Mer anmärkningsvärt är att de är så självsäkra att de redan bokat in hela hösten, trots att de inte vet hur valutgången blir.

Socialdemokraterna i Tyresö har i partiets och inte kommunens regi, istället vår valbyrå öppen varje lördag under "terminer" oavsett om det är valår eller inte. Och i valet så är den självfallet öppen måndag - lördag. Titta gärna förbi och möt någon av partiets valarbetare som bemannar valbyrån.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida