Nya Bergérus-bloggen 3.0

Varmt välkommen till min blogg! Jag heter Anders ”Abbe” Bergérus och är Socialdemokratiskt 1:e ombudsman i Värmland. För mig handlar politik främst om samhällsförändring. Jag ska så konstruktivt och drivande som möjligt försöka, att med egna ord beskriva viktiga händelser, uttrycka åsikter och skapa debatt.

2006-12-04

Nya Bergérus-bloggen i Tyresö

Okey, jag har slarvat, varit lite lat, haft bristande inspiration, trots valförlusten haft en hel del att göra (vilket de av läsarna som inte är politiska aktiva vet om så är det ofta lika stressigt efter ett val, som under själva valrörelsen, med nomineringar, budget och annat) och inte minst samlat på dåliga bortförklaringar.

Men nu är den här, med ny fräsch layout, hämtad direkt från någon standarduppsättning som finns under dashboard - som det heter på nysvenska.

Jag har faktiskt gjort något enstaka inlägg på oppositionen.se som är en gruppblogg, där jag medverkar. Men nu ska jag sätt lite rulle igen. Jag hade behövt lite mer av återhämtning, i brist på detta så har bloggandet fått stå tillbaka.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida