Nya Bergérus-bloggen 3.0

Varmt välkommen till min blogg! Jag heter Anders ”Abbe” Bergérus och är Socialdemokratiskt 1:e ombudsman i Värmland. För mig handlar politik främst om samhällsförändring. Jag ska så konstruktivt och drivande som möjligt försöka, att med egna ord beskriva viktiga händelser, uttrycka åsikter och skapa debatt.

2006-10-21

SvD om "Magnus Tankar"

Idag har SvD en artikell där de intervjuar Magnus Ljungkvist om hans blogg och dess avslöjanden kring Boreliusaffären.
Det är bra att Magnus äntligen får befogad cred efter att ha varit den bästa i bloggsfären under väldigt lång tid, alltså redan innan den nya vassare inriktningen och den inte fullt så roliga layouten (den gamla var faktiskt ballare...).

Jag skrev följande om Magnus blogg redan den 18 september 2005:
"Magnus Ljungkvist är däremot riktigt, riktigt bra, han förestår den enligt mitt synsätt bästa bloggen alla kategorier. Med en stor portion humor och rasande bra iakttagelser så har Magnus förmågan att sammanlänka dessa egenskaper i en och samma text. Elak, allvarlig och rolig är de kännetecken som slår mig."

Du som vill läsa "Magnus Tankar" på riktigt, kan klicka här.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida