Nya Bergérus-bloggen 3.0

Varmt välkommen till min blogg! Jag heter Anders ”Abbe” Bergérus och är Socialdemokratiskt 1:e ombudsman i Värmland. För mig handlar politik främst om samhällsförändring. Jag ska så konstruktivt och drivande som möjligt försöka, att med egna ord beskriva viktiga händelser, uttrycka åsikter och skapa debatt.

2005-05-15

Beritsblogg

Berits blogg avser inte kommunalrådet Assarsson (m) utan Statsrådet Andnor (s) (klicka på rubriken).

Berit Andnor startade i vecka som första minister en egen blogg. Poängen med beritsblogg är inte att Andnor ska kunna massdistribuera sitt budskap, för ett statsråd finns det bättre kanaler att nå ut. Men att som minister kunna "ta tempen" på olika frågor, kommunicera och erhålla synpunkter som inte är tillrättalagda stärker en redan stark minister.

Om Tyresös moderata kommunalråd Berit Assarsson startar en egen blogg, så lovar jag att puffa även för den...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida