Nya Bergérus-bloggen 3.0

Varmt välkommen till min blogg! Jag heter Anders ”Abbe” Bergérus och är Socialdemokratiskt 1:e ombudsman i Värmland. För mig handlar politik främst om samhällsförändring. Jag ska så konstruktivt och drivande som möjligt försöka, att med egna ord beskriva viktiga händelser, uttrycka åsikter och skapa debatt.

2005-08-24

Leijonborg härmar Bergérus

Idag går Folkpartiet ut med en helsidesannons i DN och berättar att Leijonborg ska ut och praktisera i verksamheten och att dessa upplevelser sedan ska åteges i dagboksform på folkpartiets hemsida.
- Jag vet inte om någon av Leijonborgs medarbetare har varit inne på min blogg under våren och fått inspiration av de besök under våren, där jag varit ute och deltagit i längre arbetspass i den kommunala verksamheten.
- Tyresö Nyheter rapporterade i våras från ett av passen i ett av skolköken.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida