Nya Bergérus-bloggen 3.0

Varmt välkommen till min blogg! Jag heter Anders ”Abbe” Bergérus och är Socialdemokratiskt 1:e ombudsman i Värmland. För mig handlar politik främst om samhällsförändring. Jag ska så konstruktivt och drivande som möjligt försöka, att med egna ord beskriva viktiga händelser, uttrycka åsikter och skapa debatt.

2005-08-27

Vardagsliv och självdistans

Veckans bloggtips: Då och då påannonserar jag med illgröna bokstäver en blogg som jag särskilt vill rekommendera mina läsare. Denna gång är det Coola Morsan som jag vill att andra ska få ta del av.

Detta är ingen politisk blogg, i den mening att den driver speciella frågor eller företräder någon idépolitisk riktning. Nej, denna blog handlar i hög utsträckning om vardagsliv. Om jobb, funderingar, familjeliv och händelser som Coola Morsan går igenom. Den är skriven med en underfundig humor och självdistans som gör att man vill läsa mer.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida