Nya Bergérus-bloggen 3.0

Varmt välkommen till min blogg! Jag heter Anders ”Abbe” Bergérus och är Socialdemokratiskt 1:e ombudsman i Värmland. För mig handlar politik främst om samhällsförändring. Jag ska så konstruktivt och drivande som möjligt försöka, att med egna ord beskriva viktiga händelser, uttrycka åsikter och skapa debatt.

2005-03-19

Kul att sätta trender...

Tyresöpolitiken har fått sin andra politiska blogg. Det är kristdemokraten Patric Rylander som har börjat blogga. Det är bra att fler följer efter. Det är bra för väljarna och jag tror att det är bra för både debatten och diskussionerna i Tyresö om det kommer fram nya arenor för den lokala politiken. Det behövs!

Välkommen in Patric!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida